פרסומת
חדשות להטבפא"קחדשות להטבפא"ק בארץלא פחות חדשותלהטבפא"ק

גל אוחובסקי נחקר במשטרה בחשד לעבירות מין

העיתונאי, המנחה ויוצר הקולנוע הישראלי, גל אוחובסקי, נחקר במשטרה בחשד לביצוע עבירות מין. זאת לאחר שגבר מן העיר תל אביב התלונן כי ביצע בו עבירות מין לפני כמה שנים.

כחודש לאחר שדווח כי הגיעה התלונה הראשונה על ביצוע עבירות מין, איש התקשורת גל אוחובסקי נחקר במשטרה. אוחובסקי נדרש ועוכב לחקירה בתחנת מרחב ירקון, אליה הגיע בניידת משטרה. אוחובסקי: "לא נחצה הגבול הפלילי".

גל אוחובסקי נחקר הבוקר (שני) במשטרת מרחב ירקון בחשד לביצוע עבירות מין. איש התקשורת נדרש ועוכב לחקירה במשטרת מרחב ירקון זאת לאחר שהוגשה נגדו תלונה לפני כחודש על ידי גבר מן העיר תל אביב, אשר טוען כי פגע בו מינית לפני מספר שנים.

בהודעת המשטרה נמסר כי זו פתחה לפני כמה שבועות בחקירה עם קבלת התלונה הראשונה על תקיפה מינית מצד אוחובסקי. חוקרי משטרה אשר הגיעו הבוקר לביתו של אוחובסקי, החרימו את מחשבו האישי והטלפון הנייד שלו, ודרשו ממנו להתלוות אליהם בניידת לתחנת מרחב ירקון של המשטרה. כעת איש התקשורת מעוכב ונמצא בחדר החקירות.

מטעמו של אוחובסקי נמסר כי "יעמיד את עצמו וישתף פעולה באופן מלא עם כל תהליך בירור". עוד הוסיף כי "מלוא התמונה תוכיח שלא בוצעה עבירה ולא נחצה הגבול הפלילי".

גל אוחובסקי | צילום: דור מלכה, Attribution, via Wikimedia Commons
גל אוחובסקי | צילום: דור מלכה, Attribution, via Wikimedia Commons

שבע שנות מאסר הן העונש המירבי על עבירה של מעשה מגונה בכוח, כעת אוחובסקי נחקר בחשד לה. בחודש נובמבר, הוגשה התלונה הראשונה נגד אוחובסקי במשטרת ישראל, על חשד לביצוע העבירה לפני 14 שנים. זאת לאחר ששבוע לפני כן שודרה בערוץ כאן 11 כתבת תחקיר על שני גברים אשר העידו כי אוחובסקי תקף אותם מינית. בעקבות כתבת התחקיר פתחה המשטרה בחקירה.

פרסומת

לפי התחקיר, כפה עצמו אוחובסקי על אחד הגברים במפגש מיני והתעלם מבקשותיו להפסיק. במקרה השני, אוחובסקי כפה את עצמו על גבר במהלך פגישת עבודה. בתחקיר דווח כי המקרה הראשון התרחש לפני פחות משנתיים, כך שלא חלה עליו התיישנות. בעקבות העדויות הודיע אוחובסקי, שהיה נשיא ארגון הנוער הגאה איגי, על הפסקת פעילותו בארגון.

הוספת תגובה

Back to top button